Ilmoittaudu mukaan Kuulas Helsinki & IPG Mediabrands -webinaariin, joka järjestetään tiistaina 5.5. Klo 10–11.
Budjettileikkaukset ovat jokaiselle meille arkipäivää. Mutta miten voimme ennakoida leikkausten vaikutuksia ja milloin haitat vähennysten takana ovat suuremmat kuin hyödyt? Mitä poikkeusajan markkinointi- ja mediaosaamista brändit tarvitsevat?
Webinaarissa Kuulas Helsinki esittelee:
- Viimeisimmät caset aiheesta ja tutkimusdataa maailmalta
- Kriisiajan kuluttajasegmenttimallin
- Pelikirjan brändin terveydelle
- Lisäksi keskustelemme miltä uusi normaali näyttää ja miten käy ilmastonmuutokselle, kun talouden pyörät on saatava pyörimään.
Ilmoittaudu mukaan nyt >>
Vaikka et pääsisi osallistumaan webinaariin, vastaa kyselyyn siitä miten korona on vaikuttanut yrityksesi asiakasymmärrys-, markkinointi- ja mediaprioriteetteihin!
Kuulas on 2005 perustettu täyden palvelun asiakasymmärrystoimisto, joka osana IPG Mediabrandsia auttaa suomalaisia yrityksiä matkalla kohti maailman asiakaslähtöisimmiksi yrityksiksi ja arvokkaimmiksi brändeiksi.