Arvioitu lukuaika: < 1 min.

Ilmoittaudu mukaan Kuulas Helsinki & IPG Mediabrands -webinaariin, joka järjestetään tiistaina 5.5. Klo 10–11.

Budjettileikkaukset ovat jokaiselle meille arkipäivää. Mutta miten voimme ennakoida leikkausten vaikutuksia ja milloin haitat vähennysten takana ovat suuremmat kuin hyödyt? Mitä poikkeusajan markkinointi- ja mediaosaamista brändit tarvitsevat?

Webinaarissa Kuulas Helsinki esittelee:

  • Viimeisimmät caset aiheesta ja tutkimusdataa maailmalta
  • Kriisiajan kuluttajasegmenttimallin
  • Pelikirjan brändin terveydelle
  • Lisäksi keskustelemme miltä uusi normaali näyttää ja miten käy ilmastonmuutokselle, kun talouden pyörät on saatava pyörimään.

Ilmoittaudu mukaan nyt >>

Vaikka et pääsisi osallistumaan webinaariin, vastaa kyselyyn siitä miten korona on vaikuttanut yrityksesi asiakasymmärrys-, markkinointi- ja mediaprioriteetteihin!

Kuulas on 2005 perustettu täyden palvelun asiakasymmärrystoimisto, joka osana IPG Mediabrandsia auttaa suomalaisia yrityksiä matkalla kohti maailman asiakaslähtöisimmiksi yrityksiksi ja arvokkaimmiksi brändeiksi.