Blogi
Asiaa meiltä ja alaltamme. Syvenny artikkeleihin ja kysy rohkeasti lisää!
Miten brändi pysyy terveenä, kun markkinat sairastavat – Webinaari 5.5.
Ilmoittaudu mukaan Kuulas Helsinki & IPG Mediabrands -webinaariin, joka järjestetään tiistaina 5.5. Klo 10–11. Budjettileikkaukset ovat jokaiselle meille arkipäivää. Mutta miten voimme ennakoida leikkausten vaikutuksia ja milloin haitat vähennysten takana ovat...
Tärkeimmät työkalut luovaan suunnitteluun
Luovuus kukkii kirkkaimmin ongelman, liiketoimintaälyn ja datan maaperällä. Kuinka se valjastetaan markkinoinnin tarpeisiin. Tästä artikkelista saat käytännön työkalut luovan suunnittelun tueksi. Luovuus on kaiken ratkaisukeskeisen toiminnan, siksi myös liiketoiminnan...
3 sekunnin ihme – toimiva videomainos sosiaalisessa mediassa
Perinteisessä draaman kaaressa katsojaa kuljetetaan taustatarinasta konfliktiin, kohti kliimaksia ja käännekohtaa, joista laskeudutaan ristiriidan selvittämisen kautta loppuratkaisuun. Jos näin olisi sosiaalisessa mediassa, sormi pyyhkäisisi ohi jo ennen johdantoa....
Marvelous Finland Vuoden Toimisto 2020 -finaaliin
Koko markkinointiviestintäalan kattavan Vuoden Toimisto 2020 -kilpailun finalistit julkistettiin tänään. Marvelous on mukana mainostoimistokategoriassa. Vuoden Toimisto -kilpailussa asiakkaiden tyytyväisyys on keskiössä: “Tutkimuksen vastaajina ovat...
Instagram piilottaa tykkäykset
Tykkään! En tykkää! Instagram piilottaa tykkäykset. Mitä muutos tarkoittaa yrityksille, entä vaikuttajille? Kokeilusta käytännöksi – mitä tykkäyksille tapahtuu? Tietoa Instagramin tykkäysten piilottamisesta on kiertänyt jo pidempään. Konkreettiseksi uudistus muuttui...
Onko Instagram Reels uusi TikTok?
Lyhyiden musiikkivideoiden ympärille kehittynyt TikTok saa haastajan, kun Instagram julkaisi uuden Reels-toiminnon. Uutta sovellusta testataan parhaillaan Brasiliassa. Mikä ihmeen TikTok? TikTok on varsinkin nuorten, 16-24-vuotiaiden suosima videoiden jakopalvelu....