Beanit Suomi
Vallankumouksellisen Härkis-tuotteen takana oleva Verso Food lanseerasi vuonna 2019 täysin uuden tuotteen, Beanit-härkäpapusuikaleen. Olemme olleet mukana Beanitin matkassa siitä lähtien.
Tuotteen kansainvälisiä markkinoita varten myös yrityksen nimi vaihdettiin uuden tuotteen mukaisesti Beanitiksi.
Marvelous oli suunnittelemassa ja toteuttamassa Beanitin lanseerauskampanjaa, johon kuului perinteisemmän lanseeraustilaisuuden lisäksi PR-stuntti Helsingin Stockmannin edessä. Teemana oli Beanit-härkäpapusuikaleiden maailmanensi-ilta ja ohikulkijoiden huomiota herättivät Stockmannin edessä olevat teltat, makuupussit sekä innostunut ja ilakoiva ihmisjoukko.
Marvelous tuottaa Beanit Suomen sosiaalisen median kanaviin jatkuvaa sisältöä ja on mukana tapahtumissa ja festivaaleilla. Tapahtumissa Marvelous on taktisen sisällöntuotannon lisäksi tekemässä reaaliaikaista some-sisältöä esim. Instagram Story -formaattiin. Marvelouksen puolelta on mukana ollut myös valo- ja videokuvaaja.