Koko Suomen SEAT
Suunnittelimme SEATille uuden konseptin varta vasten Suomen markkinoita varten. Ensimmäisenä lanseerasimme SUV-malliston isolla kampanjalla.
SEAT on osa maailman suurinta autonvalmistajaa ja se tarjoaa uusinta teknologiaa järkevästi
hinnoiteltuna. Suomen automarkkina on poikkeuksellinen monella tavalla, esimerkiksi uusien autojen ostajien keski-ikä on todella korkea. Tavoitteemme oli tuoda SEAT-brändiä lähemmäs suomalaisia. Suunnittelimme SEATille uuden konseptin varta vasten Suomen markkinoita varten.
Ensimmäisenä lanseerasimme SUV-malliston isolla kampanjalla. Loimme uuden konseptin nimeltään Koko Suomen SEAT: Sen ajatus oli tehdä SEATista automerkki, joka yhdistää tämän hajallaan asuvan kansamme. Täysin kotimaista tuotantoa oleva TV-mainostoteutus hyödynsi monia kansallisia ominaispiirteitämme: maisemia, musiikkia ja juurevaa tunnelmaa. Kampanja jatkui digitaalisena useissa eri kanavissa.
Kesä toi jatkoa tekemiselle muiden SEAT-mallien tiimoilta. SEAT Arona keskiössä jatkoimme täysin Suomessa kuvatulla ja suunnitellulla hieman taktisemmalla kampanjalla. Kesän etu ja oikeus -teemassa korostettiin uuden auton edullisia päästövaikutuksia vanhempiin autoihin.
Kampanjat olivat menestyksiä kaikilla mittareilla. Tekeminen siirsi SEAT:in brändimielikuvaa voimakkaasti tavoiteltuun suuntaan. Niin jakeluverkosto kuin asiakkaatkin ottivat koko Suomen SEAT:in omakseen. Eräs palaute summasi hyvin onnistumista: ”Tämä on juuri sitä mitä SEAT tarvitsi”.