SAGA

– brändiuudistus

SAGA on legendaarinen leivinpaperimerkki, joka halusi modernisoida brändiään sekä selkeyttää tuoteportfoliotaan ja tuotteitaan vastatakseen paremmin tämän päivän ruoanlaittajien tarpeisiin. 

Viking-Line-kuvauspiste-kuva-smaller
  • Freesattu logo, värit ja värimaailman, typografia, kuvamaailma ja visuaaliset ohjeistukset käyttöesimerkkeineen.
  • 16 uutta pakkausta kuluttaja- ja ammattipuolelle.
  • POS-materiaalit: hyllypuhujat, kyltit ja lavapakkaukset.
  • Kampanjamateriaalit jakelutiehen.
  • Tuotekuvaston mainokset eri kohdemarkkinoille.
  • SAGA:n verkkosivuston visuaalisuus.
  • Digitaaliset esitysmateriaalit.
  • Brandbook
  • SAGA:n sisältöstrategia, sisällöt ja mainonta digitaalisiin kanaviin.
  • Vaikuttajayhteistyöt mediatoimisto Virran kanssa.

Tavoitteena oli auttaa kuluttajia tunnistamaan SAGA-tuotteet paremmin toisistaan ja helpottaa heidän päätöksentekoaan kaupan hyllyllä. Avullamme kaikki SAGA-brändin elementit ja materiaalit päivitettiin vastaamaan nykystandardeja ja trendejä.