SEAT

x Flow Festival 2019

Marvelous loi Flow Festivalia varten SEATin juuria kunnioittavan “Created in Barcelona” -identiteetin. Identiteetti jalkautui eri markkinointimateriaaleihin. 

Viking-Line-kuvauspiste-kuva-smaller
Screenshot 2019-08-05 at 15.07.23

SEATin strategiana on olla läsnä tärkeimmissä musiikki- ja kulttuuritapahtumissa. SEATilla oli Flow Festivaleilla SEAT Black Tent -konserttiteltta sekä oma SEAT Village -piste festarialueella.

 

 

Marvelous loi tapahtumaa varten SEATin juuria kunnioittavan “Created in Barcelona” -identiteetin. Identiteettiä käytettiin kaikissa markkinointimateriaaleissa niin sosiaalisessa mediassa, ulkomainonnassa, itse tapahtumassa sekä Marvelouksen kustomoimassa SEAT-autossa, joka ajoi ympäri Helsinkiä tapahtumaviikolla.

 

 

Screenshot 2019-08-05 at 15.07.48
Screenshot 2019-08-05 at 15.07.56

Marvelous suunnitteli yhdessä tapahtumatoimiston kanssa SEAT Villagen ja SEAT Black Tentin konseptin ja visuaalisen ilmeen.

 

 

Identiteettiä käytettiin kaikissa markkinointimateriaaleissa niin sosiaalisessa mediassa, ulkomainonnassa, itse tapahtumassa sekä kustomoimassamme SEAT-autossa, joka ajoi ympäri Helsinkiä tapahtumaviikolla.

Flow-teipit_Ibiza_kylki