SEAT
x Flow Festival 2019
Marvelous loi Flow Festivalia varten SEATin juuria kunnioittavan “Created in Barcelona” -identiteetin. Identiteetti jalkautui eri markkinointimateriaaleihin.


SEATin strategiana on olla läsnä tärkeimmissä musiikki- ja kulttuuritapahtumissa. SEATilla oli Flow Festivaleilla SEAT Black Tent -konserttiteltta sekä oma SEAT Village -piste festarialueella.
Marvelous loi tapahtumaa varten SEATin juuria kunnioittavan “Created in Barcelona” -identiteetin. Identiteettiä käytettiin kaikissa markkinointimateriaaleissa niin sosiaalisessa mediassa, ulkomainonnassa, itse tapahtumassa sekä Marvelouksen kustomoimassa SEAT-autossa, joka ajoi ympäri Helsinkiä tapahtumaviikolla.


Marvelous suunnitteli yhdessä tapahtumatoimiston kanssa SEAT Villagen ja SEAT Black Tentin konseptin ja visuaalisen ilmeen.
Identiteettiä käytettiin kaikissa markkinointimateriaaleissa niin sosiaalisessa mediassa, ulkomainonnassa, itse tapahtumassa sekä kustomoimassamme SEAT-autossa, joka ajoi ympäri Helsinkiä tapahtumaviikolla.
